Menu Zamknij


Pytania i odpowiedzi

Prawa Autorskie (c)

Nie wyrażamy zgody na użycie przygotowanych projektów do realizacji we własnym zakresie oraz na ich przerabianie w celu własnych potrzeb i realizacji. Projekt jest naszą własnością. Nie udostępniamy grafik, projektów, nazw fontów i tekstów. Nie dzielimy się techniką produkcji,  składowymi kolorów i rodzajem materiałów.

Rozbieżności kolorystyczne

Mimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby kolory wyświetlane na monitorze wiernie odwzorowywały kolory zamawianego produktu, mogą wystąpić nieznaczne różnice. Wynikają one z innych ustawień (parametrów) Twojego monitora.

Ważne:
Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji.

Mam już gotowy projekt. Jak złożyć zamówienie?

Jeśli posiadasz już swój projekt zaproszeń, to prosimy o kontakt mailowy – po ustaleniu szczegółów będziemy mogli dokonać wyceny.

Projekt powinien zostać przygotowany w programie graficznym. Więcej informacji znajdziesz tutaj —>>  Jak przygotować projekt.

Razem z projektem do wyceny prosimy o przesłanie informacji na temat preferencji dotyczących:

  • Gramatury papieru
  • Kopert (opcjonalnie)
  • Ilości zaproszeń

Bardzo prosimy nie pisać: „Mam swój projekt, jeszcze niegotowy, ale chcę się dowiedzieć, ile to będzie kosztować?”
Nie widząc projektu – nawet wstępnego zarysu – nie będziemy mogli dokonać wyceny.

Zamówienia / zapytania prosimy kierować na adres mailowy: kontakt@24studio.pl

Jak zamówić zaproszenia?

1) Wybierz wzór zaproszenia lub prześlij gotowy projekt zgodnie z naszymi wytycznymi.
2) Ułóż treść zaproszenia korzystając z naszych propozycji na stronie lub swoich własnych.
3) Jeśli zaproszenia mają być personalizowane przygotuj listę gości w wersji elektronicznej.

Przykład listy:
ZAPROSZENIA
Sz. P. Jana Kowalskiego
Sz. P. Katarzynę Nowak z osobą towarzyszącą

WINIETKI
Jan Kowalski
Katarzyna Nowak
Osoba Towarzysząca

4) Przygotowane treści prześlij przez formularz zamówienia. Zamówienie możesz złożyć też osobiście w naszej pracowni lub przez maila- kontakt@24studio.pl
5) Otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia oraz dane do dokonania płatności.
6) Zamówienia poniżej 20 sztuk wiążą się z opłatą minimalną w kwocie 50 zł.
7) Nie uznajemy reklamacji, jeśli na otrzymanych zaproszeniach są błędy, które pojawiły się w zaakceptowanym projekcie. Niezależnie od tego czy były popełnione przez Państwa czy przez nas.

UWAGA: 
Nie ingerujemy w listy, nie poprawiamy ich. Ewentualne błędy z przesłanej listy pojawią się również na zaproszeniach.  
prosimy o dokładne sprawdzenie listy przed wysłaniem do nas.

Znaleźliśmy projekt w Internecie. Czy możecie go skopiować?

Szanujemy prawo autorskie. Nie kopiujemy projektów innych twórców. Jako alternatywę proponujemy przygotowanie indywidualnego projektu według makiety klienta. W Przypadku braku grafik w dostępnych bazach zastrzegamy sobie prawo rezygnacji z wykonania zlecenia.

Czy możliwy jest dodruk zaproszeń?

Dodruk zaproszeń jest możliwy, ale kosztowny. Dlatego gorąco namawiamy, aby rzetelnie podejść do listy gości oraz wziąć pod uwagę możliwość, że jeszcze kogoś będziemy chcieli zaprosić i od razu zamówić więcej zaproszeń.

Wykonanie projektu, przygotowanie do druku, ustawienia urządzeń introligatorskich, inne czynności organizacyjne i produkcyjne są takie same dla każdej ilości zaproszeń. Dlatego minimalna ilość zamówienia to 20 sztuk zaproszeń, winietek, podziękowań. Przy mniejszej liczbie należy przyjąć, że minimalną kwotą jaką zapłacisz to 50 zł.

Reklamacje – Jakie są warunki?

Reklamacja – Treść zaproszenia
Przed przystąpieniem do realizacji przesyłamy ostateczny projekt do akceptacji. Projekt należy dokładnie sprawdzić pod kątem ewentualnych błędów.  Zaakceptowany projekt uznajemy za sprawdzony. Jeśli na gotowych wydrukach pojawią się błędy, które były również na zaakceptowanym projekcie, nie możemy uznać reklamacji. Możemy wtedy wykonać przedruk za dodatkową opłatą. Jeśli na wydrukach pojawi się błąd, którego nie było w projekcie zaakceptowanym, uznajemy reklamację.

Personalizacja
Nie ingerujemy w przesyłane przez Państwa dane. Nie zmieniamy nazwisk i nie poprawiamy literówek – imiona i nazwiska gości są drukowane na zaproszeniach dokładnie w takiej formie w jakiej zostały przesłane. Błędnie nadrukowane dane personalizacji w przypadku przesłania błędnej listy nie mogą być przyczyną reklamacji.

Kolorystyka
Mimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby kolory wyświetlane na monitorze wiernie odwzorowywały kolory zamawianego produktu, mogą wystąpić nieznaczne różnice. Wynikają one z innych ustawień (parametrów) Twojego monitora.

Reklamacja
Reklamację możesz złożyć wysyłając wiadomość na adres kontakt@24studio.pl. W mailu podaj powód reklamacji, załącz zdjęcia.
Reklamowane zlecenie musi zostać zwrócone w całości nakładu na adres 24zaproszenia.pl

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną, Klient w pierwszej kolejności może domagać się wymiany wadliwego Zamówienia na wolne od wad albo usunięcia wady. Dopiero wtedy, gdy wymiana wadliwego Zamówienia na wolne od wad albo usunięcie wady okaże się niemożliwe albo będzie wiązało się z nadmiernymi kosztami dla 24zaproszenia.pl, Klient będzie mógł domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.
Prosimy zapoznać się z regulaminem ->> tutaj

Jak przygotować listy (pliki) do personalizacji?

Lista gości powinna być przygotowana w pliku txt, doc, lub wkopiowana do formularza lub maila w/g poniższych wskazówek.
W większości przypadków, treść zaproszenia wymaga, aby imiona i nazwiska osób zapraszanych były w formie odmienionej.

Informacje na temat poprawnej odmiany nazwisk znajdują się na tej stronie: www.odmiana-nazwisk.waw.pl

Tworząc listę gości, pamiętaj również o tym:

  • Jeśli przed imieniem i nazwiskiem ma się znaleźć zwrot grzecznościowy Sz. P. to proszę go umieścić w liście gości.
  • Nie pisać listy SAMYMI WIELKIMI LITERAMI
  • Pisać kolejne pozycje jedna pod drugą, bez podziału na kolumny i numeracji
  • Stawiać spacje po przecinkach
  • Unikać wielokrotnych spacji
  • Nie numerować pozycji

PRZYKŁAD LISTY – ZAPROSZENIA
Sz. P.  Jana Nowaka
Sz. P.  Annę i Michała Kowalskich
Sz. P.  Janinę Kowalską
Sz. P. Annę Kowalską z osobą towarzyszącą
ks. Jana Nowaka
Sz. P. Karolinę i Pawła Nowickich z dziećmi
Kochanych Rodziców Martę i Andrzeja Nowaków

PRZYKŁAD LISTY – WINIETKI
Jan Nowak
Anna Kowalska
Janina Kowalska

UWAGA:
Nie ingerujemy w listy, nie poprawiamy ich. Ewentualne błędy z przesłanej listy pojawią się również na zaproszeniach
Nie będzie to powód do reklamacji, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie listy przed wysłaniem do nas.

Co to jest personalizacja zaproszeń?

Personalizacja to automatyczne nadrukowanie na zaproszeniach (lub innych elementach) imion i nazwisk gości. Jeśli nie chcecie odręcznie wypisywać zaproszeń, jest to opcja dla Was. Koszt personalizacji zaproszeń z naszej kolekcji jest bezpłatny.

Czy zaproszenia mają złocenia/srebrzenia?

Nasze zaproszenia i dodatki nie posiadają złoceń i nie ma na ten moment możliwości ich wykonania. Wszelkie kolory wizualizacji projektów zaproszeń np. kolor czcionki złoty, ciemnozłoty – są to odcienie tonera z drukarki zbliżone do koloru złotego, nie są to jednak złocenia błyszczącą folią.

Już wkrótce w naszej drukarni
Przy elementach złoconych zastosujemy technologię hot-stampingu. Złota lub srebna folia zostanie wtłoczona w powierzchnię papieru za pomocą matrycy wykonanej na podstawie projektu.
Złocenie metodą hot-stamping jest kosztowne. W przypadku zaproszenia złoconego jednostronnie dodatkowy koszt niezależny od nakładu i ilości złoconych elementów na stronie zaproszenia, to około 200zł (dla formatu A6). Przy zaproszeniu złoconym obustronnie koszt jest podwójny.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Standardowy czas realizacji zaproszeń podany jest na stronie z cennikiem

Expresowa Realizacja

Istnieje możliwość skrócenia procesu realizacji zamówienia. Wartość zamówienia zwiększona jest w tym wypadku o kwoty podane w cenniku.

Jaka jest minimalna ilość zamawianych zaproszeń?

Wykonanie projektu, przygotowanie do druku, ustawienia urządzeń introligatorskich oraz inne czynności organizacyjne i produkcyjne są takie same dla każdej ilości zaproszeń. Dlatego minimalna ilość zamówienia to 20 sztuk zaproszeń, 30 szt. winietek, 50 szt. podziękowań. Przy mniejszej liczbie należy przyjąć, że minimalną kwotą jaką zapłacisz to 50 zł dla zaproszeń dwustronnych i winietek oraz  70 zł dla projektów otwieranych.

Kiedy należy zapłacić? Czy istnieje możliwość płatności przy odbiorze?

Nie, ponieważ zaproszenia i inne produkty okolicznościowe drukowane są na indywidualne zamówienie. Zawierają dane personalne i z tego powodu nie mogą być sprzedane innemu klientowi (w przypadku nieodebrania przesyłki).

Płatności powinni Państwo dokonać po zaakceptowaniu przez nas zlecenia. Im szybciej dokonają Państwo wpłaty, tym szybciej przekażemy zamówienie do realizacji. Płatności można dokonać osobiście lub przez wygodne płatności on-line.

Działa to w następujący sposób: aby móc dokonać płatności, otrzymasz link przenoszący do odpowiedniej strony internetowej. Tam można zapłacić PRZELEWEM z określonych banków, blikiem lub kartą. Płatność będzie natychmiast odnotowana w systemie.

Logo tpay.com

Czy w cenie zaproszeń otrzymamy również koperty?

Tak. Białe koperty dopasowane do formatu zaproszenia są w cenie zaproszenia. Gramatura papieru 100 – 120 g –  są znacznie grubsze od standardowych kopert.
Możemy również przekazać zaproszenia w kolorowych kopertach płatnych dodatkowo.

 

Co zrobić, jeśli okaże się, że jednak zamówiliśmy za mało zaproszeń?

Sugerujemy zawsze zamówienie kilku wykropkowanych zaproszeń. Dodruk zaproszeń, to dodatkowe koszty. Minimalna ilość zamówienia to 20 sztuk zaproszeń, winietek, podziękowań. Przy mniejszej liczbie należy przyjąć, że minimalną kwotą jaką zapłacisz to 50 zł.

Czy wszystkie Państwa zaproszenia muszą zawierać personalizację? Chcielibyśmy zamówić zaproszenia z miejscem na własnoręczne wypisanie nazwisk?

Wykonujemy zaproszenia zarówno z personalizacją jak i z pustym miejscem (wykropkowanym) na własnoręczne wpisanie nazwisk gości. Personalizację wybiera się podczas składania zamówienia. Wydrukowanie nazwisk w zaproszeniach wykonujemy bezpłatnie.

Czy istnieje możliwość wprowadzenia zmian w projekcie?

Bezpłatnie istnieje możliwość zmiany rodzaju i koloru czcionki, np. imiona i nazwiska pary młodej mogą być pisane innym kolorem/rodzajem czcionki niż pozostała treść zaproszenia. Nieduże modyfikacje w projekcie są w cenie zaproszenia.  Za poważniejsze zmiany naliczana jest dodatkowa opłata. Zapytania prosimy kierować na maila kontakt@24studio.pl.

W cenie są dwie poprawki (dwie edycje projektu). Każda kolejna poprawka to koszt 10,00 zł. Jeśli poprawki wynikają z naszej winy, oczywiście poprawkę wykonamy bezpłatne.

Gdybyście Państwo nie znaleźli odpowiedzi na Wasze pytanie, prosimy o kontakt.

Reklamacje – prosimy się zapoznać z naszym regulaminem.

Mailowy: kontakt@24studio.pl
Telefoniczny: 62 727 2017

Logo tpay.com
Call Now Button