Reklamacja – Treść zaproszenia
Przed przystąpieniem do realizacji przesyłamy ostateczny projekt do akceptacji. Projekt należy dokładnie sprawdzić pod kątem ewentualnych błędów. Zaakceptowany projekt uznajemy za sprawdzony. Jeśli na gotowych wydrukach pojawią się błędy, które były również na zaakceptowanym projekcie, nie możemy uznać reklamacji. Możemy wtedy wykonać przedruk za dodatkową opłatą. Jeśli na wydrukach pojawi się błąd, którego nie było w projekcie zaakceptowanym, uznajemy reklamację.
Personalizacja
Nie ingerujemy w przesyłane przez Państwa dane. Nie zmieniamy nazwisk i nie poprawiamy literówek – imiona i nazwiska gości są drukowane na zaproszeniach dokładnie w takiej formie w jakiej zostały przesłane. Błędnie nadrukowane dane personalizacji w przypadku przesłania błędnej listy nie mogą być przyczyną reklamacji.
Kolorystyka
Mimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby kolory wyświetlane na monitorze wiernie odwzorowywały kolory zamawianego produktu, mogą wystąpić nieznaczne różnice. Wynikają one z innych ustawień (parametrów) Twojego monitora.
Reklamacja
Reklamację możesz złożyć wysyłając wiadomość na adres kontakt@24studio.pl. W mailu podaj powód reklamacji, załącz zdjęcia.
Reklamowane zlecenie musi zostać zwrócone w całości nakładu na adres 24zaproszenia.pl
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną, Klient w pierwszej kolejności może domagać się wymiany wadliwego Zamówienia na wolne od wad albo usunięcia wady. Dopiero wtedy, gdy wymiana wadliwego Zamówienia na wolne od wad albo usunięcie wady okaże się niemożliwe albo będzie wiązało się z nadmiernymi kosztami dla 24zaproszenia.pl, Klient będzie mógł domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.
Prosimy zapoznać się z regulaminem ->> tutaj